נתניהו: "חשוב שנעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "חשוב שנעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות"

ראש הממשלה נתניהו בפתח קבינט הקורונה: "יש מאמץ גדול להימנע מסגר כדי להמשיך את כיוון השיקום של הכלכלה". עוד אמר: "חשוב שנעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות – להעביר תקציב שהמדינה זקוקה לו, ולהמשיך הלאה בהתאם לצרכים של הקורונה"

ראה"מ בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבינט הקורונה מתכנס בשעה זו, בפתח ישיבת הקבינט אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רואה חשיבות רבה בקיום דיון נוסף בפסק הדין שנוגע להריסת ביתו של המחבל שרצח את עמית בן יגאל ז"ל. היועמ"ש נענה לבקשתי, שגם הייתה בקשתו של שר הביטחון, זה חשוב, כי צריך למצות את הדין עם כל מי שפוגע באזרחי ישראל".

ראש הממשלה התייחס גם לנושא הכלכלי ואמר "קיימתי הבוקר דיון עם הצמרת הכלכלית, בדיון הוצגה תוכנית חשובה לעידוד התעסוקה ולהכשרות מקצועיות – אנחנו נביא את זה בפני הקבינט בהתאם לצורך".

נתניהו הוסיף "אני רוצה לברך גם את שרי האוצר והחינוך, את ישראל כ"ץ ויואב גלנט שפתרו היום את בעיית הצהרונים, את תוכנית היל"ה, את פרויקט "קרב" וגם את השירות הלאומי. נותר החינוך הדתי הלאומי, מאוד חשוב, אני בטוח שימצאו גם לזה פתרון".

עוד אמר ראש הממשלה נתניהו "אנחנו נמשיך לפעול באחריות למען אזרחי ישראל, וחשוב שנעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות – להעביר תקציב שהמדינה זקוקה לו, ולהמשיך הלאה בהתאם לצרכים של הקורונה".

נתניהו פירט על נושאי ישיבת הקבינט "אנחנו נשמע היום סקירה מהפרויקטור הלאומי למאבק בקורונה, פרופ' גמזו. אנחנו נשמע את ההמלצות השונות שלו. יש מאמץ גדול להימנע מסגר כדי להמשיך את כיוון השיקום של הכלכלה, ואני חושב שהדבר הזה יהיה קשור, בוודאי, למצב התחלואה. נשמע את ההמלצות של פרופ' גמזו. כולם מחכים לזה בעניין רב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גנץ צדיק.
    ביבי "כבר" לא האיום המסוכן של ישראל.
    הוא כבר הפיץ את כל מטעני הרעלים שנחש מסוכן כמוהו מסוגל לאגור.
    הפיץ אותו לכל עבר.
    ישראל הורעלה והושמדה חברתית.
    הנזק כבר בלתי הפיך!!